Friday 6 July 2012

Maaf kan hatii ini,,:')

   
                                                                 Assalammualaikum...

                                                                      Ya Allah
                     sesungguh nya dia benar pemilik tulang rusuk ku ini,,
                                                     kau kuat kan lah cintaku pada nya..
                                                                     Ya Allah,,
                    sesungguh nya dia benar ketua pembimbing untuk ku,,
                                                     kau satu kan lah hati ku padanya..
                                                                    Ya Allah,,
                                                Jika dia benar hati nya ikhlas kepadaku,,
                     kau ikhlas kan lah hati ku menerima dia apa ada nya..




aku tak faham kenapa..hati aku susah sgt nak ikhlas..
ikhlas meaafkan..terutama pada dia..
acapkali bercerita,,mesti hal yg sama aku kaitkan..
Setia, Dia , Perempuan , Masa..
hati aku kata aku hidup dengan dia..
tapi acapkali rasa ragu-ragu..
keliru!!
keliru dengan perasaan sendiri..
ya!
hati aku masih marah..
masih dendam..hati aku masih sakit..
hati aku masih terluka walau di ubat dengan kata- kata maaf
benak hati berfikir,,
patut ke aku simpan perasaan dendam,,marah kalau ingin hidup dengan dia..
perlu ke ?
ya!!
aku manusia..
aku nak elak tapi ta boleh..
tak kuat untuk semua tuhh..
org kata tak elok berdendam..
k memang!!
tapi aku susah nk usir perasaan ini..
Perasaan Cemburu..

setiap kali teringat aku mesti menangis..
lemah sangat..
kadang-kadang tak faham dengan hatii nii..
aku boleh buat balik apa dia buat pada aku..
tapi aku memang tak boleh..
hati aku tak suka mendua kan..
dan DiDuakan..
itu apa yg fikiran jahat aku fikirkan..

lelaki..
biarlah..
hati dia berhak..
berhak menerima cinta sesiapa..
berhak memilih sesiapa..
biar dia puas...puas hati dengan perempuan..
cuma aku mohon..
jika benar dia milik aku satu hari nnti,,biar fikiran dia ada aku sorang..
tiada Dia,,Dia atan Dia..
Ya Allah,,
sebab tu aku selalu mohon..
buangkan lah sifat tuhh dalam diri.
aku pun nk bahgia macam dulu..
Tiada dendam
Tiada kemarahan..


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments:

Post a Comment

Hyeee..
Please Comment Here Okay