Monday 25 June 2012

ABOUT ME !!


Jujur .


Aku tak tahu memberi tajuk pada #kata ku .
Aku tak tahu menggunakan bahasa yang over-the-top .
Aku tak tahu menjaga kata kata ku .
Yang aku tahu ,
Apa yang ditulis ,
Ia datang dari dalam aku .
Kalau kau tak suka .
Jangan baca .
Kalau kau suka .
Mohon *kenyit mata
Cuba bagi yang lain baca .
Kalau mahu diambil #kata itu,
Ambillah ,
Jika ia memberi manfaat ,
Ucapkan syukur kepada Tuhan yang memberikan akal sehingga kata itu berjaya di perkatakan .


...AKU mencuba mencipta satu kebiasaan di saat semua mencari keluarbiasaan . maka kata kata itu mula muncul dan diterjemahkan oleh jejari yang menari di atas papan . kalau kau bisa melihat putih , aku bisa melihat hitam . kalau kau bisa melihat hitam , aku bisa melihat yang terang . Sebab , kita masing masing punyai cara menterjemah rasa itu , rasa yang kita alami , rasa yang kita lalui. Maka jangan di pesoalkan warna didalam ini...” 

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments:

Post a Comment

Hyeee..
Please Comment Here Okay